fredag 18 januari 2013

Tjuvstarta helgen

Efter min fotbollsträning igårkväll som slutade med ett ömt lår slängde vi oss i soffan för att titta på film & dricka te, som en tjuvstart på helgen. Step up revolution, en film värd att se om man är lika fascinerad som jag över de som kan dansa. Varför fick inte jag en dansgen när jag föddes? Finns det något snyggare än killar och tjejer som kan dansa?

Då musiken är på för fullt här hemma och man går runt i sin egna lilla värld, städar, plockar undan och fixar lite, sjunger med ibland och mannen här hemma råkar komma in i samma rum, kan den plötsliga kommentaren bli "eh..vad gör du?" Och man lite surt låtsas som om man inte hört frågan och mumlar "dansar.."
Då vet jag att någon dansgen, det har jag inte, men kul är det :)




Förra helgen var Johan & Anna på middag hos oss & med sig hade de en fin sockerlåda, som numera fungerar som förvaring för kuddar & filtar till soffan. Perfekt!
Så söta vänner man har :)

Ha en skön helg alla ni fina läsare :)
Kram Emelie



1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Instämmer med dig: varför fick man aldrig den där dansgenen?!?!
Step up-filmerna är så bra. Och en del att titta på ;)

Har ni kallt i dag?
Här är det kallt och gnistrande vitt.

Ha en fin lördag! Kram kram Maria