söndag 6 januari 2013

Imorgon

Imorgon kör vi igång på allvar igen. Jag har ju visserligen inte varit ledig så jätte mycket, men min sambo har varit ledig i två veckor & på något vis känns det då som att jag också är ledig. Men nu drar det igång för fullt, jobb & fotboll, med försäsongsträning. Härligt!

Dock känner jag mig lite lurad på vintern. Försäsongsträning brukar innehålla minus grader, halt på "gräsmattan" pga snö som inte riktigt lyckats följa med plogen, mössa & halsduk som nästintill sitter ihop så att bara ögon & näsa sticker ut & tår som tar 5 minuter att tina upp i duschen efteråt.
Men just nu är det plusgrader & ingen snö.







Jag hoppas att det blir lite mer vinter!



1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Det lär nog bli lite mer vinter. Tror inte att det är sånt här väder resten av årstiden.

Hoppas du får en bra dag! Kram Maria