lördag 26 januari 2013

Listor

Var blev denna veckan av, puh, jag har inte hunnit med riktigt känner jag. Vet knappt vad jag har gjort eller inte har gjort, tiden har bara sprungit.
 
Jag är en sån där riktig "listmänniska" som älskar att skriva listor, jag skriver listor för vad jag ska handla, vad jag har att göra på jobbet & för vad jag ska göra här hemma, småsaker som att tvätta, måla något, skruva upp något..ja i stort sett vad som helst. För vad är mer tillfredställande än att stryka från den där långa listan, kryssa för varje liten sak man gjort & ännu bättre när man kan riva sönder hela lappen & slänga den. För att dagen därpå skriva en ny lista :)

 
Fick det bekräftat igår att jag är en "listnörd" då Martin här hemma ifrågasatte varför det inte hade funnits någon to do lista här i huset.
Ja, lite galen är man nog allt :)
 
Hoppas ni har en skön helg!
 
 

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!!

Är också en "list-människa". Älskar listor :)

Ja tack, veckan har varit bra. En shoppingtur, en fika-date och lite annat smått och gott har vi haft för oss.
Helgen har varit lugn hittills. Just hemkommen från en middag hos mina föräldrar.
Nu sitter vi och tittar på tv. Hoppas det kommer någon bra film som man kan kika på.
Vad hittar ni på i helgen?

Kram
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Idag har vi haft runt -4 grader så inte så jätte kallt faktiskt.
Var ute och åkte pulka med Svante på dan och det var rätt skönt ute.

Vad har du gjort idag?

Ha en mysig kväll! Kram Maria