onsdag 28 december 2011

Julen är förbi..

Julen har varit jätte mysig. Den har innehållit allt jag tycker att en jul ska innehålla. Långa middagar, mycket prat & många skratt. Vi har hunnit med att träffa alla nära och kära utan att behöva stressa, en helt underbar jul. Det enda som saknades var en lite vitare jul. Men det gör inte jätte mycket när jag vet att vi åker norrut framöver & får då förhoppningsvis snö :)

Mellan all julmat har vi faktiskt hunnit med lite mer fix i källaren, trots att jag tyckte att julen inte skulle innehålla renovering, så är det svårt att låta bli.
Sambon och hans bror var så himla flitiga och putsade ytterligare någon vägg, den hjälpen är jag jätte tacksam för, det blir verkligen jätte fint.

Jag rev bort den lilla plast mattan som låg på golvet när man kommer upp från källar trappan & under den så var det hela och bra brädor, så lite färg på det sen så blir det jätte bra.



I kanten ser man en bit av den gröna plastmattan som låg där innan.


Bredvid dörren har vi fått sätta upp en ny vägg för att dölja  bland annat sladdar, 
det ska givetvis också få en omgång med penseln så småningom :)

Hoppas att ni har det bra i mellandagarna & njuter lite extra oavsett om ni jobbar eller inte.
Jag jobbar för fullt, men jag får ta tillvara på de små tillfällena som ges att njuta med en kopp te & en bra bok :)

Kram Emelie


Inga kommentarer: