söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!

2011 lägger vi bakom oss & framför oss finns ett orört 2012,
det är bara du som kan påverka hur det kommer att se ut..

Året som gått har varit ett bra år, lite turbulent, men ett väldigt bra år på många sätt.

2011 började med att jag fick lära känna många härliga tjejer i Osby som jag fått träffa under hela året, tyvärr har det blivit väldigt splittrat på senare tid & alla underbara töser är inte kvar i samma härliga gäng. Sommaren var härlig med en hel del grillning med våra vänner, en weekend på Gotland med två av våra vänner & även en hel del målande här hemma. När hösten kom fick en av mina äldsta vänner en flicka & jag fyllde även 25 år. Året har innehållit många glada stunder. Jag har en underbar familj & vänner.
Tack, ni betyder mycket!

Här hemma har vi i våras & somras jobbat på hårt med tvättstugan, målning av hus & även renovering av den lilla hallen, för att framåt hösten ta det lite lugnare & samla krafter. När vintern närmade sig började det klia i våra fingrar & nu är vi i full gång med att renovera resten av källaren.

2012 firade vi in med ett stort glatt gäng hemma hos oss. Tack alla för en trevlig kväll!




Jag ser framemot 2012, jag är helt säker på att det kommer att innehålla
många skratt & många trevliga stunder.

God fortsättning!

Inga kommentarer: