onsdag 14 december 2011

14e december


Den 14e december är redan här, 10 dagar kvar tills julafton. Lite snöflingor & någon minusgrad hade varit väldigt välkommen just nu. Men jag tycker att jag har fått julstämning trots att snön inte kommit än. Speciellt efter det härligt mysiga kak kalaset vi hade i söndags.  Jag går fortfarande runt och myser när jag tänker på hur trevligt det är när vi ses allihopa och bara umgås en hel dag utan att stressa runt och hinna med en massa annat. Det är jul för mig.

Igår var det lucia & tyvärr fick jag inte se något luciatåg, mer än på tv, synd för det är så himla fint med alla ljus & sånger. Men några lussebullar blev det minsann för att få luciakänslan.

Här hemma går jag och pyntar lite då och då. En tomte till fick komma fram.


Ha en bra onsdag!




Inga kommentarer: