onsdag 13 februari 2013

Rensar

Januari & Februari brukar för min del vara månader då jag rensar ut, säljer & skänker bort saker. I år är det likadant, om inte mer än tidigare. Kommentaren "det kan vara bra att ha" har istället blivit "jag kommer ju aldrig att använda det" & då får det åka till loppis, perfekt om någon annan kan få nytta av det :)

Stort framsteg, under min uppväxt var jag en extrem samlare. Förutom sudd-gummi som jag inte bara hade En stor glasburk av utan flera, så var det pennor, posters, vykort, gosedjur.. Till vilken nytta vet jag inte, jag kommer nog aldrig plocka fram min stora glasburk med sudd-gummi & säga "nu kan de här vara bra att ha". De har säkert smält ihop till en enda stor klump dessutom.
Så nu är det slut på samlandet :)





Jag älskar snön, det gör allt så mycket ljusare, men lite vårkänslor & blommor börjar jag gärna med lite redan nu :)

Ha en bra dag!
Kram Emelie

Inga kommentarer: