måndag 18 februari 2013

Före & efter

Före, under & efter renoveringen av sovrummet.
 

 


 
Själva rivningen gillade jag skarpt, då fick kroppen jobba ordentligt, pulsen gick upp & musklerna blev trötta, utan att behöva tänka så mycket, det var bara att slita så mycket man orkade.
 
Bakom ena väggen "fyndade" vi fem stycken dörrar.
Varför någon har byggt in dörrarna & mycket annat skräp m.m i väggarna, det förstår jag inte. Men nu är det borta.

 
Efter allt slit & många veckors jobb kunde det roligaste börja, inredningen..
 


 

 




 
 







 
Så galet skönt att ha flyttat upp sovrummet där uppe.
Jag är en drömmare utan dess like, det pratas, skrattas & mumlas en hel del när jag sover. Ibland är jag uppe och irrar runt & min stackars sambo kan ibland vakna av att jag ger han en armbåge sådär skönt i sidan pga att jag drömmer konstiga saker. Men nu när vi sover på andra våningen har det nästan helt upphört & jag sover som en stock, oftast iallafall. Skönt för oss båda :)
 
Alltid finns det något att göra, så jag vill inte säga riktigt än att vi är klara, sänglampor ska fixas & dörren likaså. När allt är klart så kommer det fler helhetsbilder :)
 
Vill du se hela renoveringen av sovrummet steg för steg, så klicka till höger under "SOVRUMSRENOVERING"
 
Ha en skön vecka alla!
Kram
 
 


3 kommentarer:

Ida sa...

Vad snygg det blir! Snygg lampa i fönstret, väldigt annorlunda!

Anonym sa...

Jag bokar bara märkt din blogg på Digg och Stumble Upon. Jag tycker om att läsa era kommentarer.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jisses, så läckert det blev!! Ni måste vara väldigt nöjda.

Kram Maria