onsdag 31 oktober 2012

Renoveringskaos

Det renoveras för fullt på ovanvåningen.
Denna vecka ska det förhoppningsvis komma upp råspont i taket.

 När vi röjde där uppe märkte vi att vi hade mer saker än vi trodde i det där "ställa undan så länge rummet" :)
Sådant som inte har fått en plats att vara på eller som knappt är sorterat sen flytten för.. ..host.. två år sedan.
Och förråd har vi inte jätte gott om här hemma, så allt fick minsann åka ner i vardagsrummet så länge.
Men oj vad saker, jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja sortera.

Jag försökte leta upp en bild på något hörn i huset med mindre kaos i just nu, men nej.. Jag bjuder på verkligheten istället :)
Förvaring bakom soffa, garderob mitt i rummet, 
ja det mesta det funkar :)
Men det gör mig inte så mycket, för det ska bli så himla kul att få ordning där uppe sen.


Kram på er


Inga kommentarer: