onsdag 3 oktober 2012

Helgen som varit..

Puh..
Det har varit en händelserik & rolig helg, jo det är visst onsdag idag, men jag lever fortfarande på allt som hänt i helgen :) 
I fredags var det dags, efter ett tags planerande, jag flyttade min salong från Hässleholm till Tormestorp. Det var fullt ös från morgon till kväll, däremellan en tur till Ikea också för att handla lite saker som behövdes. Men nu är allt i ordning!


Är du nyfiken på vad jag gör så kika in på, 

I lördags hade vi en heldag med laget.
Det var avslutning efter detta fotbollsåret, som har gått i raket fart. Maskerad på dagen med olika uppdrag, middag på kvällen med fina tal & festligheter.

Söndagen erbjöd jobb & sedan på kvällen blev det så lugnt som det bara kan bli med en kopp te i soffan.

Jag älskar att jag fortfarande idag, flera dagar senare ler när jag tänker på helgen. Den var kanon!

Kram Emelie

1 kommentar:

Ida sa...

Snyggt med egen hemsida och allt! Lycka till! (Och tack för titten på min sida :) ) /Ida