måndag 8 oktober 2012

Ny vecka

Just nu smälter dagarna ihop för mig. 
Tisdag, Torsdag, eller är det lördag?!
Det känns riktigt skönt faktiskt, jag är lycklig helt enkelt.
Jag har två helt olika jobb som jag trivs med, 
det är sällan någon "söndagsångest" eller "usch, jag ska jobba helg" utan jag trivs verkligen. 

När jag inte jobbar så har jag några stora intresse, 
för er som missat det :)
Det är inredning/renovering & givetvis fotboll. 
Flera gånger i veckan får man träffa alla underbara tjejer i laget & folket runt omkring laget. 

När jag inte sysslar med det, så träffar vi givetvis alla våra härliga vänner & familj! Ni är guld värda!
Det låter kanske lite "osvenskt" att vara så positiv, men jag har sällan eller aldrig tråkigt!
Det gäller ju faktiskt att omge sig med personer & saker som får en att må bra & det har jag lyckats med!
Att lägga energi på saker som drar ner ditt humör, det är bara bortkastad tid!

Oj, vad långt & djupt detta inlägget blev.
Hoppas ni står ut ändå :)

Blomma nere i källartrappen

Ha en skön vecka!
Kram på er






Inga kommentarer: