onsdag 17 april 2013

Sol

Sol & värme, du är så välkommen!
När man kan springa i shorts och t-shirt klockan sju på kvällarna då det är dags för träning, då är det äntligen vår.
Underbara känsla & lyckorus i hela kroppen.
Jag känner mig som en kalv på grönbete.
 
På gång här hemma..
Mellan vårt vardagsrum och trappan upp har vi en liten extra "hall" där vi mest har parkerat kartonger eller annat som inte haft någon egen plats. Men nu fick det bli ändring på det.
 
Jag målade ett litet slagbord som jag hittade ute hos mamma & det passade perfekt in på den yta som finns.
Så denna lilla plats fick bli arbetshörna.
 

 
Dörren som man ser en skymt av till vänster leder ut till vår "kalla hall" som finns på framsidan av huset men inte används då den är precis som den låter, kall. Men min idé om hur det ska bli där ute så småningom finns med i planeringen framöver :)

 






 
 
Kram Emelie
 
 

 

Inga kommentarer: